IT Support services met Experis
Experis legt de nadruk op het partnership; waarbij onze kernwaarden ondernemerschap, ambitie, teamspirit, energie, open- en eerlijkheid hoog in het vaandel staan. Wij verzorgen uw complete IT Support dienstverlening waarbij u de regie in handen houdt. Wij maken het verschil voor u en zorgen dat uw IT Support meebeweegt met de toekomstige ontwikkelingen. Samen kijken we naar de invulling van de IT support diensten, of het nu Servicedesk, Servicebalie of On Site Support is. Elke combinatie is bij Experis mogelijk
Wat is Experis Co-sourcing+?
Wilt u zekerheid van uw bezetting maar zelf ook de regie houden? U kunt dan kiezen voor onze Co-sourcingsoplossing waarbij u zelf de regie en aansturing houdt en wij de bezetting voor u regelen. Bij co-sourcing ligt de nadruk op de samenwerking. Hoe beter wij elkaar leren kennen, hoe beter we kunnen inspelen op wat bij u nodig is. Denk hierbij aan de werving en selectie van de benodigde bezetting, het opbouwen van een flexpool en eventuele doorstroom maar ook aan zaken zoals de juiste cultural fit en onboarding van de professionals. Bekijk onze hand-out van Experis Co-sourcing+
Wat is Experis outsourcing?
Organisaties bieden hun medewerkers graag een flexibele en continue IT ondersteuning waardoor zij optimaal kunnen presteren. Het vinden van een juiste partner voor uw IT Support diensten is niet altijd even gemakkelijk. Een partner die deze zorg uit handen neemt, biedt hierin uitkomst. Experis biedt u de oplossing die past bij uw behoeften en wensen. Wilt u volledig ontzorgd worden en de dienstverlening volgens vooraf gemaakte afspraken door ons laten uitvoeren? U kunt dan kiezen voor onze Outsourcingsoplossing waarbij u volledig ontzorgd wordt en wij de regie en aansturing voor u verzorgen. Bekijk onze hand-out van Experis Outsourcing.
Partner in IT
7 keer ICT-detacheringsspecialist van het jaar
De beste IT-professionals
Ontdek de voordelen van co-sourcing+
Flexibel op- en afschalen schalen van de bezetting bij projecten.
Gegarandeerde continuïteit van uw IT-support dienstverlening op uw locatie.
Parttime mogelijk. Uw vaste team van Experis IT support professionals die op roulatiebasis bij u werken.
Altijd ingewerkte professionals bij vervanging. Verhogen eindgebruikerstevredenheid.
Continuous improvement.
Kwaliteit dienstverlening verhogen door kennisborging. Oplossend vermogen van de IT-support professionals vergroten.
U houdt regie op de keten van incident- en request management.
Voorspelbare kosten en kostenbesparing.
Ontdek de voordelen van outsourcing+
Gegarandeerde continuïteit en afgesproken kwaliteit (kpi’s) van uw IT-support dienstverlening. Kwaliteit dienstverlening verhogen door kennisborging.
Gegarandeerde telefonische bereikbaarheid. Verhogen eindgebruikerstevredenheid.
Voorspelbare kosten én kostenbesparing. Flexibele capaciteit bij projecten en vakanties
Continuous improvement.
Meetbare en inzichtelijke eindgebruikerstevredenheid en servicedeskdienstverlening.
Oplossend vermogen van de eindgebruiker vergroten.
Oplossend vermogen van de IT-support professionals vergroten.
Wij zorgen voor regie op de keten van incident- en request management.
Maak werk
Jojanneke van ’t Land
Managing director Digitale Werkplek
“Maak gebruik van onze IT-servicedesk en het servicemanagementsysteem ServiceNow. Overtref je service level agreements. Met de getrainde servicedeskmedewerkers van Experis die altijd een stap extra zetten voor jouw klanten. Up-to-date met de nieuwste technologieën door continue ontwikkeling.”